Μια κοινότητα διαλόγου ανοιχτή.Για όλα και σε όλους. Χωρίς διευθυντήρια. Χωρίς «εμπόρους» ή «πελάτες». Χωρίς «κρυφά» χαρτιά , σχέδια ή σκέψεις. Με μια μοναδική λεπτή κόκκινη κλωστή να τη δένει. Την αγάπη για την πόλη μας. Με στόχο να γίνουμε Ενεργοί Πολίτες ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ της πόλης που θέλουν και μπορούν. Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερος τίτλος τιμής από τον Πολίτη.

SEARCH

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ!

Άννα Κουτσομυτέλλη, M.Ed.
 Εκπαιδευτική σύμβουλος -
 Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας,
Υπεύθυνη Σπουδών
 ‘’Kέντρο Ιδιαιτέρων  Μαθημάτων Αγγλικής’’
 Κουτσομυτέλλη Άννα

FB: Κέντρο Ιδιαιτέρων Μαθημάτων Aγγλικής Γλώσσας
Τι έμαθα σήμερα? 


Mε το που μπαίνεις στην αίθουσα να κάνεις το μάθημά σου έρχεσαι αντιμέτωπος με κάθε είδους πρόσωπα, βλέμματα και ψυχές που καρτερούν ν’ακούσουν κάτι ενδιαφέρον κάτι ελκυστικό κάτι διαφορετικό. Και που δεν το βρίσκουν. 

Και αρχίζει η βαβούρα και η αταξία – και εσύ δάσκαλε πασχίζεις να διορθώσεις το κακό με χίλιους δυο τρόπους Πότε με αυστηρότητα πότε με τιμωρία πότε με θελκτικές υποσχέσεις και πολλές φορές δεν τα καταφέρνεις. Και τελικά ρίχνεις το φταίξιμο σε μας. 

Δεν είναι τόσο απλό όσο φανταζεσαι. Δεν αρκεί να μας δίνεις εντολές ...να κάνεις μονόλογο .... να μας ελέγχεις και να μας βαθμολογείς έτσι απλά..και τόσο απρόσωπα. 

Γιατί έχεις να κάνεις με ψυχές – κοίταξέ μας. Κοίταξε καλά, παρατήρησε μας επικοινώνησε λεκτικά και προπάντων μη λεκτικά.Το σκέφτηκες αυτό? Διάβασε τη γλώσσα του σώματος μας. 
Είμαστε ήσυχα, νευρικά.. αγχωμένα ή λυπημένα? Τι καταλαβαίνεις? Τι μας συμβαίνει? 




Κάποιοι απο εμάς ήρθαμε απο ένα ‘καλό’ σπίτι είμαστε χορτάτα και ευτυχισμένα παιδιά ... στον υπέρτατο βαθμό. Όμως πολλά απο εμάς κουβαλάμε  τα δικά μας προβλήματα – προβλήματα που μας βασανίζουν και μας ωθούν στα άκρα. Και δεν θα σου μιλήσουμε εύκολα και δεν έχουμε κάποιον να εμπιστευτούμε. 

Αναρωτήθηκες ποτέ αν το παιδί στο μπροστινό θρανίο είναι καλά? Η γιατί εγώ ‘κρύφτηκα΄στο τελευταίο θρανίο? Τι φοβάμαι? Γιατί να φοβαμαι? 
Αναρωτήθηκες αν θα έπρεπε να με διδάξεις πριν βεβαιωθείς ότι είμαι έτοιμος να σε παρακολουθήσω με ενδιαφέρον και αγάπη? Γιατι ποιό το όφελος τελικά αν δυσκολεύομαι να σε καταλάβω και δεν με μαθαίνεις να αγαπώ αυτό που με διδάσκεις? 

Γιατί θέλω να μου μεταδώσεις τη γνώση αλλά κυρίως τη μεταγνωστική γνώση τις εμπειρίες και τις δεξιότητες. Γιατί θέλω να ξέρω τι μαθαίνω και γιατί το μαθαίνω – γιατί εγώ και οι συμμαθητές μου τελικά αποστηθίζουμε για να χαρείς και για να χαρούμε.Τι μάθαμε όμως? Τι αποκομίσαμε? 

Δείξε ενδιαφέρον δώσε προσοχή μην αγνοείς τα ’σημάδια’ – φρόντισε με  – άσε με να εκφραστώ  – να εκτονωθώ – δώσε μου χρόνο να σκεφτώ και να απαντήσω.. δάσκαλε. Προπάντων θέλω να σε εμπιστευτώ – η τύχη μου είναι στα χέρια σου..σε χρειάζομαι. Δώσε μου την ευκαιρία να σου δείξω τα ταλέντα μου να σου αποδείξω ότι και εγώ μπορώ ..με το δικό μου τρόπο... άσε με να κάνω λάθος .. Δείξε μου το δρόμο για την πραγματική γνώση...  

Στάσου στο πλευρό μου – και θα σε θυμάμαι για πάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...